Job 15 van 44


Report this listing

Solliciteren



Verantwoordelijke aankoop & magazijn


Functie

Wat verwachten we?
  • Beheer van inkoopprocessen, inclusief onderhandelingen en bestellingen.
  • Onderhouden van leveranciersrelaties en verbeteren van inkoopstrategieën.
  • Ontwikkelen en verbeteren van magazijnprocedures.
  • Continue monitoring en aanvulling van voorraden.
  • Distributie van goederen naar winkels en nauwkeurige inventarisatie.
  • Handhaven van orde, netheid en veiligheid in magazijnen.
  • Leiding geven aan magazijnteam, inclusief planning en coaching.
  • Organisatie van intercompany transporten tussen vestigingen .

Bedrijfsprofiel:

Al tachtig jaar vervullen we bij de Bakkerij onze klanten met vreugde. Onze verrukkelijke taarten, gebakjes en broden spelen hierbij een belangrijke rol, maar de ware kracht schuilt in ons team. Van gepassioneerde taartenbakkers tot enthousiaste winkelmedewerkers: bij Bakkerij Aernoudt is iedereen essentieel – en is iedereen welkom.

Vanwege onze snelle groei zijn we op zoek naar een nieuwe collega voor ons hoofdkantoor. Een gezonde dosis enthousiasme is het geheime ingrediënt voor deze veelzijdige baan.

Ben jij klaar om actief bij te dragen aan de groei van ons bedrijf? Lees dan zeker verder...

Jouw profiel

Wie ben jij?
  • Bachelordiploma in supply chain management, logistiek of bedrijfskunde, of gelijkwaardige ervaring en kennis.
  • Vaardigheid in Office-pakket en Excel voor analyses en cijferinterpretatie.
  • Vloeiend in Nederlands en professioneel Engels.
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.
  • Sterke vaardigheden in plannen en organiseren.
  • Stressbestendigheid tijdens drukkere periodes.
  • Ervaring met een ERP-pakket is een pluspunt.
  • Bereidheid om een heftruck- of elektrische stapelaarattest te behalen, met een extra pluspunt als dit al behaald is.
  • Het strategisch beleid van een organisatie bepalen of helpen bepalen (investeringen, uitrustingen, specialisatie, ...)

Aanbod

Wat mag je van ons verwachten?
  • Werken in een snelgroeiende Oost-Vlaamse onderneming, bekend om knapperig brood, lekkere taartjes en vakmanschap.
  • Mogelijkheden voor persoonlijke groei door betrokkenheid bij diverse projecten met verantwoordelijkheid en autonomie.
  • Voltijds contract met mogelijkheid voor bedrijfswagen na 2 jaar.
  • Aantrekkelijk brutoloon met extra's zoals maaltijdcheques, onkostenvergoeding, hospitalisatieverzekering, 12 ADV dagen en flexibele werkuren.
  • Opleiding door collega's in een tof en enthousiast team.
  • Dynamische en diverse groep waar samen gelachen wordt en dagelijks samen geluncht wordt.
  • Makkelijk bereikbare hoofdzetel in Gentbrugge.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht